} body{ cursor:url(http://ani.cursors-4u.net/smiley/images3/smi310.gif),auto; }

Tuesday 13 March 2018

Birthday Surprise

Ya Allah,
Kurniakanlah kedamaian hidup serta sinar kebahagiaan buat Suami Ku du dunia dan akhirat.
Berkatilah dan rahmatilah hidup Suami Ku, panjangkan usianya agar bertambah juga keimanan didadanya. 
Perluaskan pinti rezekinya dan berikan Suami Ku kekuatan dan ketabahan yang diperlukannya dalam mengharungi setiap dugaan dibumi Mu ini.
Amin Ya Rabbal Alamin.

Selamat Ulang Tahun Kelahiran yang ke 25 buat suami ku. Aku rasa sangat bertuah memiliki mu sebagai suami ku. Tiada hadiah yang istimewa untuk aku berikan di hari lahir mu hanya cinta, kasih sayang dan iringan DOA kepada illahi agar dikau sentiasa didalam lindungan Allah SWT setiap masa dan waktu.

~ 12.3.1993 suami aku selamat dilahirkan, dan 12.3.2018 adalah ulangtahun kelahiran suami ku yang ke 25. Sempena hari istimewa ni, aku buat kejutan sikit bagi meraikan dia ~

 


# Gigih tau buat benda-benda ni 


* Hadiah : Chocolate Box + Ballon (minta angah buatkan



* Kek Coklat : Aku beli kek coklat biasa, nutela, wafer gulung, coklat m&m dan apam coklat. Diy sendiri ja kek ni. So, ni lah hasilnya bila dah siap

























* Gantung : Tulisan "SELAMAT HARI LAHIR" tu buat sendiri jugak. Guna kertas A4 hijau, A4 hitam, gam, tali dan penebuk lubang.



 
* Makanan : Burger King, nak masak mesti tak sempat. So, aku beli ja la (bohong sunat cakap dah beli asam pedas, sorry ya)





















* Hiasan : Ambil ja coklat yang budak2 suka makan tu coklat bentuk "8", kereta hotwheels suami aku dan mainan free gift beli MacD dulu. Jadi la dari tak ada hiasan langsung




















~ Belanja sikit gambar lain ~






 
Alhamdulillah, apa yang dirancang selama sebulan ni menjadi dengan izin dari Nya 
(Katanya sedih dan terharu sebab tak pernah dapat macam tu)

~Sekian sahaja cerita aku sambut hari lahir suami yang ke 25 ~



No comments:

Post a Comment