} body{ cursor:url(http://ani.cursors-4u.net/smiley/images3/smi310.gif),auto; }

Wednesday 21 February 2018

My Big Day

....ASSALAMMUALAIKUM....


Setelah setahun diijab kabulkan hari ni baru berkesempatan nak update pasal "WEDDING". Aku nikah 9 september 2016, actually aku nak pilih tarikh lahir aku 8 september 2016 tapi disebabkan tarikh tu jatuh hari khamis so terpaksa la pindah tarikh selepas nya. 

...... Ni ada la aku selit sikit gambar nikah, jom tengok ......







<= ni gambar sebelum akad nikah sementara tunggu ustaz sampai

(abah & mak kesayangan aku)












 

 Berwali kan abah aku sendiri, dikelilingan saksi2. Masing2 muka tengah gabra. Abah dan suami aku sama-sama muka cuak ja.. Hehehee



Alhamdulillah, dah selesai akad nikah. Setelah 2 kali lafaz, sah la aku menjadi isteri orang. 



          




Gambar atas ni, selepas akad nikah. Ada la bergambar sikit. Tak lama pun sebab pihak suami aku nak balik. Padahal sepatutnya aku ada outdoor nikah. Apakan daya terpaksa la curi masa bergambar time orang tengah makan.



 ...... Ni pulak gambar hari bersanding Kajang, Selangor (belah perempuan- 10 September 2016) jom tengok ......





<= keluarga aku..
2 depan duduk : along (dayah) & abg dean 
2 duduk tengah : abah & mak
berdiri kanan : angah @ sha (single & available)
berdiri kiri : bongsu @ adam






Family suami =>
2 depan duduk : tasha (4) & raziq (bongsu)
berdiri kanan : ibu & nadiah (2)
berdiri kiri : ayah & arash (3)




Ni pengapit kami. Baju gold tu semestinya angah aku la, yang baju kelabu tu sepupu suami aku apiz.


Masa sesi potong kek, pakat menangis atas pentas, boleh pulak DJ cerita pasal arwah atok. Huhuhuu.. Sambut semua birthday bulan sembilan. Senang !



<= Gadis-gadis pengiring aku ni, depa sanggup mai dari jauh semata-mata nak jadi "bridesmaid" aku
hujung kanan : yaya
kedua kanan : nad
tengah : semestinya la aku pengantin nya
hujung kiri : farah
kedua kiri : ain
ketiga kiri : zimah 






1.. 2.. 3.. Posing.. 










<= Photographer suruh acah-acah gelak, ni bukan acah gelak dah. Memang semua pakat gelak sampai tak nampak dah mata. (mata mana mata?) Hehehee







        ...... Ni pulak gambar hari bertandang Segamat, Johor (belah lelaki- 17                                                        September 2016) jom tengok ......





<= Rombongan dari kajang, jiran masa duduk taiping dulu pun ada. 1 bas penjara dan beberapa biji kereta yang konvoi datang segamat.














Bergerak ke meja makan damai, ada kejadian sikit masa nak duduk (boleh pulak dekat lantai tempat duduk aku tu, ada sarang semut gatai mau nya terkejut mak mertua aku. Dengan pantas ibu ambil ridset & spray, baru la aku duduk tu pun angkat kain tak bagi kena tanah) =>












<= Sesi bergambar pulak, kita bergambar dekt rumah pelamin dulu sementara nak keluar pergi outdoor 










Ayah dan ibu. Masa dekat segamat takda pun gambar dengan adik beradik suami aku, yang ada gambar ni ja=>






<= Bergambar dengan family aku pulak. Sedih sangat masa depa nak balik, bergenang air mata. Boleh pulak ternangis masa dok tangkap gambar selepas depa balik.. Huhuhu 






...... Gambar outdoor ......

Nasib la dapat  jugak bergambar. Disebabkan masa dalam perjalanan nak keluar outdoor hujan, kami terpaksa tunggu hujan berhenti baru boleh photoshoot. Ni selit sikit gambar..








Sekian saja la, cerita dan gambar-gambar yang aku nak kongsi sempena perkahwinan aku. Enjoy la ya membaca dan tengok gambar.. Heheheeee














No comments:

Post a Comment